Logo
Έναρξη Μαθημάτων: 20 Οκτωβρίου 2021 Λήξη Εγγραφών: 14 Οκτωβρίου 2021

Μάρκετινγκ για Δικηγόρους

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στοχεύει στην κατανόηση της έννοιας του μάρκετινγκ για τον επαγγελματία δικηγόρο και πώς οι αρχές του Μάρκετινγκ μπορούν να βοηθήσουν στην επιτυχή επικοινωνία με την αγορά στόχο. Με την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου προγράμματος οι συμμετέχοντες θα κατανοούν την έννοια και φιλοσοφία του μάρκετινγκ, θα διαμορφώνουν αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ και θα εδραιώνουν με επιτυχία την επωνυμία τους στην αγορά.

Σε ποιους απευθύνεται

Στο πρόγραμμα μπορούν να συμμετάσχουν:

  • Επαγγελματίες δικηγόροι

Ενότητες

Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει τη διδασκαλία των εξής αντικειμένων:
  1. Εισαγωγή στη φιλοσοφία του Μάρκετινγκ για τους δικηγόρους
  2. Η αγορά στόχος ενός δικηγορικού γραφείου
  3. Η τμηματοποίηση της αγοράς των δικηγορικών γραφείων
  4. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ενός δικηγορικού γραφείου
  5. Το positioning στην αγορά στόχο ενός δικηγορικού γραφείου
  6. Οι τακτικές κινήσεις μάρκετινγκ ενός δικηγορικού γραφείου

Η «αξία» του προγράμματος

Η διαμόρφωση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ που θα βοηθήσει στην προώθηση και εδραίωση της επωνυμία τους στην αγορά.

Γιατί να το παρακολουθήσει κάποιος

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι/συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
  • Κατανοούν την έννοια και φιλοσοφία του μάρκετινγκ
  • Διαμορφώνουν αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ
  • Εδραιώνουν με επιτυχία την επωνυμία τους στην αγορά

Διδάσκοντες

ΒΛΑΣΗΣ ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Επιστημονικός υπεύθυνος προγράμματος
Καθηγητής στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, ΟΠΑ
 

Πιστοποιητικό Παρακολούθησης

Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, το οποίο συνοδεύεται από Συμπλήρωμα του Πιστοποιητικού, στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε.

© 2020 eLearning, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών