eLearning Ο.Π.Α. - Μάρκετινγκ και Εμπόριο Μόδας

eLearning Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Έναρξη Μαθημάτων: 18 Οκτωβρίου 2017 Λήξη Εγγραφών: 12 Οκτωβρίου 2017

Μάρκετινγκ και Εμπόριο Μόδας

Το πρόγραμμα αποσκοπεί να εισάγει τους εκπαιδευόμενους σε βασικές αρχές και έννοιες διοίκησης μάρκετινγκ ειδών μόδας, με έμφαση στην παρουσίαση της δομής και του τρόπου λειτουργίας του εγχώριου και διεθνούς κλάδου της μόδας, τη στρατηγική διαχείριση επωνυμίας προϊόντων μόδας (fashion branding), την ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική αυτών των μαρκών/προϊόντων με έμφαση στη χρήση νέων τεχνολογιών, την συμπεριφορά του καταναλωτή ειδών μόδας, την πρόβλεψη των μελλοντικών εξελίξεων στον δυναμικό, διεθνή χώρο της μόδας (fashion forecasting) και τέλος, τις στρατηγικές εμπορικής πολιτικής επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της μόδας.

 

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Αποφοίτους ΑΕΙ και ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής
  • Αποφοίτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της μόδας ή του Μάρκετινγκ

Ενότητες

  • Εισαγωγή στο διεθνή κλάδο της μόδας
  • Στρατηγική διαχείριση επωνυμίας και επικοινωνία στον κλάδο της μόδας
  • Συμπεριφορά καταναλωτή στον κλάδο της μόδας
  • Εμπόριο προϊόντων μόδας

Η «αξία» του προγράμματος

Οι εκπαιδευόμενοι μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος θα είναι σε θέση όχι μόνο να γνωρίζουν, αλλά να χρησιμοποιούν με επιτυχία τις στρατηγικές, τα εργαλεία, και τις τεχνικές του μάρκετινγκ στον κλάδο της μόδας στην πράξη ως καταρτισμένοι επαγγελματίες.

Γιατί να το παρακολουθήσει κάποιος

Το πρόγραμμα προσφέρει την ευκαιρία στους εκπαιδευόμενους να αποκτήσουν:
  • γνώσεις σχετικά με τον τρόπο που λειτουργεί ο εγχώριος και διεθνής κλάδος της μόδας, τις ευκαιρίες και τις προοπτικές του, τα προβλήματα και τρόποι αντιμετώπισής τους
  • βασικές γνώσεις διαχείρισης μάρκετινγκ ειδών μόδας και επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτόν τον κλάδο
  • ικανότητες στρατηγικής διαχείρισης επωνυμίας προϊόντων μόδας και εφαρμογής μιας ενδεδειγμένης, ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
  • δυνατότητα κατανόησης του μηχανισμού λήψης αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών και της πρόβλεψης των μελλοντικών τάσεων στον κλάδο της μόδας.

Διδάσκοντες

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗ
Διδάκτωρ του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, ΟΠΑ
 

Βεβαίωση παρακολούθησης

Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται βεβαίωση παρακολούθησης, η οποία συνοδεύεται από συμπληρωματική βεβαίωση στην οποία αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε. Τα προγράμματα eLearning του ΟΠΑ δεν οδηγούν στην απόκτηση πτυχίου, διπλώματος ή άλλης πιστοποίησης.

Λόγω της πρόσφατης αλλαγής του νομοθετικού πλαισίου (Ν. 4485/2017) που διέπει τη λειτουργία των προγραμμάτων eLearning του ΟΠΑ, το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα χωριστεί σε δύο φάσεις. Η πρώτη φάση θα έχει ολοκληρωθεί ως 31/12/2017. Η δεύτερη φάση θα ολοκληρωθεί σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό του προγράμματος και θα παρασχεθεί, χωρίς νέα εγγραφή και χωρίς αλλαγή του συνολικού ποσού των διδάκτρων, από το νέο Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του ΟΠΑ στους εκπαιδευόμενους που θα παρακολουθήσουν την πρώτη φάση. Η αλλαγή αυτή δεν θα επηρεάσει την ύλη και τον τρόπο διδασκαλίας του προγράμματος. Οι εκπαιδευόμενοι που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς τις δύο φάσεις του προγράμματος θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης και συμπλήρωμα βεβαίωσης παρακολούθησης από το ΚΕΔΙΒΙΜ του ΟΠΑ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

  • elearning.aueb.gr
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • 210 8203753 (09.00-16.00)
  • 4ος όροφος, Πατησίων 80, Αθήνα 10434

Πληροφόρηση

Newsletter

  • Τα προγράμματά μας ανανεώνονται συνεχώς. Αφήστε μας το email σας να σας ενημερώνουμε.

Log in

create an account

fb iconLog in with Facebook