eLearning Ο.Π.Α. - Ψηφιακό Μάρκετινγκ (eDigiMa)- Πρόγραμμα elearning ΟΠΑ

eLearning Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Έναρξη Μαθημάτων: 8 Μαΐου 2017 Λήξη Εγγραφών: 4 Μαΐου 2017

Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Κοινωνικά Δίκτυα (e-DigiMa)

http://www.digima.gr/e-digima

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Κοινωνικά Δίκτυα e-DigiMa καλύπτει την ανάγκη μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης της χρήσης των ψηφιακών μέσων που αποτελούν ήδη αναπόσπαστο μέρος του μάρκετινγκ κάθε επιχείρησης. Προσφέρει την απαραίτητη γνώση για την κατανόηση της λειτουργίας των ψηφιακών μέσων και της αξιοποίησής τους στο πλαίσιο μιας στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Στελέχη και ελεύθερους επαγγελματίες που σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν μέσα ψηφιακού μάρκετινγκ – ή που τα χρησιμοποιούν ήδη εμπειρικά, ως αυτοδίδακτοι
  • Σημερινούς ή μελλοντικούς επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται ή θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο Διαδίκτυο
  • Άτομα με τεχνολογικό υπόβαθρο που ασχολούνται με ψηφιακές τεχνολογίες
  • Αποφοίτους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που επιθυμούν να αποκτήσουν σχετικές γνώσεις
  • Αποφοίτους και φοιτητές ΑΕΙ και ΤΕΙ που θέλουν να συμπληρώσουν τις γνώσεις και την εκπαίδευσή τους στο ιδιαίτερα επίκαιρο αντικείμενο του ψηφιακού μάρκετινγκ

Ενότητες

  • Μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχή
  • Συμπεριφορά καταναλωτή στο Διαδίκτυο, πολυ-καναλικό (omni-channel) μάρκετινγκ, οικοδόμηση εμπιστοσύνης στα ψηφιακά μέσα
  • Διαφήμιση στα ψηφιακά μέσα
  • Περιεχόμενο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Σχεδιασμός διαφημιστικής εκστρατείας & μέτρηση αποτελεσματικότητας

Η «αξία» του προγράμματος

Ιδιαίτερη αξία αποτελεί ο συνδυασμός του στρατηγικού σχεδιασμού με πρακτικές μεθόδους και εργαλεία, καθώς και η πρόσβαση σε πηγές που προσφέρουν επικαιροποιημένες γνώσεις.

Γιατί να το παρακολουθήσει κάποιος

Τα οφέλη που θα αποκομίσει ο εκπαιδευόμενος από την παρακολούθηση του e-DigiMa περιλαμβάνουν:

  • τις γνώσεις και βασικές αρχές που απαιτούνται για την αποτελεσματική χρήση των ψηφιακών μέσων και εργαλείων, στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ
  • προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης: οι γνώσεις και το επίπεδο του DigiMa και του e-DigiMa έχουν ήδη αναγνωριστεί στην αγορά εργασίας και αποτελούν σημαντικό εφόδιο για το βιογραφικό
  • πιστοποίηση με την εγκυρότητα και την αξιοπιστία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
  • την ένταξη στην κοινότητα των αποφοίτων του DigiMa: το DigiMa community αριθμεί περισσότερους από 250 απόφοιτους (150 DigiMa και 110 e-DigiMa), μέλη κλειστής ομάδας στο Facebook και Linkedin. Η ομάδα είναι ιδιαίτερα ενεργή στην ανταλλαγή εμπειριών, ευκαιριών εργασίας, συνεργασίας, υποστήριξης και επαγγελματικής ενημέρωσης. Επίσης, οι απόφοιτοι του e-digima μπορούν να συμμετέχουν στις επιπλέον εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται από το DigiMa με σκοπό την επικαιροποίηση των γνώσεων και του networking.

Διδάσκοντες

ΣΕΡΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ
Επιστημονικός υπεύθυνος προγράμματος
Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, ΟΠΑ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ
Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό, Msc, στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, ΟΠΑ
 

Βεβαίωση παρακολούθησης

Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται βεβαίωση παρακολούθησης, η οποία συνοδεύεται από συμπληρωματική βεβαίωση στην οποία αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε. Τα προγράμματα eLearning του ΟΠΑ δεν οδηγούν στην απόκτηση πτυχίου, διπλώματος ή άλλης πιστοποίησης.

Στοιχεία Επικοινωνίας

  • elearning.aueb.gr
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • 210 8203753 (10.00-18.00)
  • 210 8203756
  • 4ος όροφος, Πατησίων 80, Αθήνα 10434

Πληροφόρηση

Newsletter

  • Τα προγράμματά μας ανανεώνονται συνεχώς. Αφήστε μας το email σας να σας ενημερώνουμε.

Log in

create an account

fb iconLog in with Facebook