eLearning Ο.Π.Α. - Σεμινάριο Επιμόρφωσης «Νομοθετικό Πλαίσιο Κεφαλαιαγοράς» για την ανανέωση ισχύος πιστοποιητικών παροχής επενδυτικών υπηρεσιών τύπου (α1)-(δ)

eLearning Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Πατήστε για να ενημερώνεστε για το πρόγραμμα

Συνεχίστε να μαθαίνετε νέα για το πρόγραμμα, συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.

Έναρξη Μαθημάτων: Φεβρουάριος 2020 Λήξη Εγγραφών: Φεβρουάριος 2020 

Ψηφιακός Μετασχηματισμός Αγορών και Επιχειρήσεων: Διαστάσεις, Προκλήσεις, Στρατηγική

Οι νέες τεχνολογίες επικοινωνιών και πληροφορικής έχουν επιφέρει αλλαγές και ανατροπές (disruptions) σε κάθε πτυχή της κοινωνίας, των αγορών και των καταναλωτών αλλά και της λειτουργίας και ζωής των επιχειρήσεων και οργανισμών. 

Οι έξυπνες συσκευές και το διαδίκτυο των πραγμάτων (Internet of Things) μεταβάλουν συνεχώς το όριο του φυσικού και ψηφιακού κόσμου. Η τεχνητή νοημοσύνη (artificial intelligence), σε συνδυασμό με νέες τεχνολογίες διαχείρισης και τεχνικές ανάλυσης μεγάλου όγκου δεδομένων (big data), δημιουργούν νέες δυνατότητες και σε πολλές περιπτώσεις αποτελούν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι ψηφιακές πλατφόρμες και τεχνολογίες προσφέρουν θεμελιώδεις μετασχηματισμούς στα υφιστάμενα επιχειρηματικά μοντέλα και μπορούν να μετατρέψουν ολόκληρες βιομηχανίες, όπως τα κρυπτονομίσματα (cryptocurrencies) που απειλούν να ανατρέψουν τα παραδοσιακά τραπεζικά συστήματα. 

Οι αλλαγές αυτές επιταχύνονται και εντείνονται διαρκώς. Αποτέλεσμα αυτών των συνθηκών είναι ο μετασχηματισμός κλάδων, αγορών, οργανισμών και επιχειρήσεων, ο ονομαζόμενος ψηφιακός μετασχηματισμός. Όπως κάθε αλλαγή του περιβάλλοντος απαιτεί προσαρμογή των οργανισμών που ζουν μέσα σε αυτό, αντίστοιχα η ικανότητα προσαρμογής των επιχειρήσεων στο μεταβαλλόμενο από τις τεχνολογίες οικοσύστημά τους θα αποτελέσει καίριο παράγοντα επιβίωσής τους. Εκτός από τους οργανισμούς, οι εργαζόμενοι καλούνται να προσαρμοσθούν σε ένα περιβάλλον που συνεχώς αλλάζει απαιτώντας προσαρμοστικότητα και διαφορετικές ικανότητες. 

Η εκπαίδευση αφορά στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών αλλά και φοιτητές που θέλουν να κατανοήσουν την έκταση των επιπτώσεων του ψηφιακού μετασχηματισμού, τις επιμέρους διαστάσεις του, τις προκλήσεις που θέτει και τις προϋποθέσεις επιτυχούς προσαρμογής ενός οργανισμού – επιχείρησης σε αυτόν.

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

Στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών και επιχειρηματίες που θέλουν να κατανοήσουν τις προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού, τις επιμέρους διαστάσεις του, τα προσδοκόμενα αποτελέσματα αλλά και φοιτητές που θέλουν να συμπληρώσουν τις γνώσεις τους σε ένα θέμα επίκαιρο και δι-επιστημονικό.

Ενότητες

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 4 ενότητες:

  • Η στρατηγική διάσταση (The strategy challenge): Δυνάμεις που οδηγούν στην αναγκαιότητα για ψηφιακό μετασχηματισμό. Έννοια, διαστάσεις, στρατηγικός χαρακτήρας του ψηφιακού μετασχηματισμού. Ευκαιρίες, απειλές, προκλήσεις.
  • Η προτεραιότητα της διαχείρισης της εμπειρίας πελάτη στο πολυ-καναλικό περιβάλλον (The Customer experience & Omni-channel challenge) : Η διαχείριση εμπειρίας πελάτης ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το πολυ-καναλικό περιβάλλον, η ολοκληρωμένη διαχείριση καναλιών (φυσικών, ηλεκτρονικών, own, 3rd party) για την προσφορά βέλτιστης εμπειρίας πελάτη. Συνέπειες της πελατοκεντρικού προσανατολισμού της επιχείρησης σε στρατηγικό και λειτουργικό επίπεδο.
  • Οι νέες τεχνολογίες, η αξιοποίηση των δεδομένων και η λήψη αποφάσεων (The Technology and data-driven decision challenge): Περιήγηση στις κυριότερες τεχνολογίες που μετασχηματίζουν τις επιχειρήσεις και το οικονομικό τοπίο (artificial intelligence, machine learning, cloud computing, blockchain και internet of things). Αξιοποίηση διαφόρων πηγών δεδομένων και εργαλεία ανάλυσης με σκοπό τη δημιουργία συστημάτων επιχειρησιακής ευφυΐας και την καλά τεκμηριωμένη λήψη αποφάσεων.
  • Η οργανωσιακή διάσταση (The Organizational & HR challenge): Κατανόηση του ρόλου της οργανωσιακής κουλτούρας ως συμμάχου ή ως εχθρού του ψηφιακού μετασχηματισμού. Οι αντιδράσεις των εμπλεκομένων σε αυτή την αλλαγή και η ετοιμότητα του οργανισμού ως σημαντικά στοιχεία για την επιτυχή υλοποίηση αυτού του προγράμματος μετασχηματισμού.

Η «αξία» του προγράμματος

Η κατανόηση της έκτασης των επιπτώσεων του ψηφιακού μετασχηματισμού, των επιμέρους διαστάσεών του, των προκλήσεων που θέτει και τις προϋποθέσεις επιτυχούς προσαρμογής ενός οργανισμού – επιχείρησης σε αυτόν.

Γιατί να το παρακολουθήσει κάποιος

Οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν:

  • τις δυνάμεις που ωθούν έναν οργανισμό προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό
  • τις συνέπειες για τον οργανισμό που μπαίνει στη διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού και τις αλλαγές που απαιτούνται
  • τους στόχους, τα οφέλη, και τα εμπόδια σε αυτή την πορεία
  • τα βήματα, τη προσέγγιση και τα εργαλεία που θα οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Διδάσκοντες

ΣΕΡΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ
Επιστημονικός υπεύθυνος προγράμματος
Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, ΟΠΑ
ΜΑΡΙΑ ΒΑΚΟΛΑ
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, ΟΠΑ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ
Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΟΠΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΡΕΠΟΥΣΗΣ
Λέκτορας στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, ΟΠΑ

Πιστοποιητικό Παρακολούθησης

Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, το οποίο συνοδεύεται από Συμπλήρωμα του Πιστοποιητικού, στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε.

Στοιχεία Επικοινωνίας

  • elearning.aueb.gr
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • 210 8203753 (12.00-15.00)
  • Κεφαλληνίας 46, Αθήνα 11251

Newsletter

  • Τα προγράμματά μας ανανεώνονται συνεχώς. Αφήστε μας το email σας να σας ενημερώνουμε.

Log in

create an account

fb iconLog in with Facebook