eLearning Ο.Π.Α. - Σεμινάριο Επιμόρφωσης «Νομοθετικό Πλαίσιο Κεφαλαιαγοράς» για την ανανέωση ισχύος πιστοποιητικών παροχής επενδυτικών υπηρεσιών τύπου (α1)-(δ)

eLearning Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Πατήστε για να ενημερώνεστε για το πρόγραμμα

Συνεχίστε να μαθαίνετε νέα για το πρόγραμμα, συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.

Έναρξη Μαθημάτων: Φεβρουάριος 2020 Λήξη Εγγραφών: Φεβρουάριος 2020

Σύγχρονο πολυ-καναλικό μάρκετινγκ και εμπειρία πελάτη

Το μάρκετινγκ, οι πωλήσεις, η επικοινωνία, η εξυπηρέτηση πελάτη περνούν πλέον από πολλαπλά κανάλια, ψηφιακά, φυσικά και υβριδικά. Το ίδιο το αγοραστικό κοινό σε όποιο κλάδο και αν δραστηριοποιείται ένας οργανισμός ή μια επιχείρηση έχει υιοθετήσει μια πολυ-καναλική (multi-channel) συμπεριφορά, επισκεπτόμενο και χρησιμοποιώντας παράλληλα  φυσικά καταστήματα, τηλεφωνικά κέντρα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ηλεκτρονικά καταστήματα, ενώ συνεχίζει να παρακολουθεί και τα «παραδοσιακά» μέσα (τηλεόραση κοκ).

Το μέλλον του μάρκετινγκ λοιπόν βρίσκεται στη συντονισμένη διαχείριση όλων των καναλιών γι αυτό και είναι ιδιαίτερα επίκαιρο το πολυ-καναλικό μάρκετινγκ (omni-channel marketing). Παράλληλα, οι δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες  σε συνδυασμό με τα νέα κανάλια αλλάζουν την εμπειρία πελάτη (customer experience) και τη σχέση εμπιστοσύνης πελάτη-εταιρείας, γι αυτό και η ορθή διαχείρισή τους αναδεικνύεται περισσότερο από ποτέ ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Σε ποιους απευθύνεται

Το αντικείμενο αφορά καταρχήν όλα τα στελέχη που εμπλέκονται άμεσα στη διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη: μάρκετινγκ, εμπορικό – πωλήσεων, εξυπηρέτηση πελατών, δικτύων διανομής και καταστημάτων, product & brand managers. Επειδή ένα project πολυ-καναλικού μάρκετινγκ και σχεδιασμού εμπειρίας πελάτη είναι διατμηματικό, αφορά επίσης τα τμήματα που συνεργάζονται και υποστηρίζουν τις πιο πάνω λειτουργείες: πληροφορική, τμήμα διαδικασιών (operations), διοίκηση προσωπικού.

Παράλληλα η εκπαίδευση ενδιαφέρει επιχειρηματίες (ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων) και φοιτητές των πιο πάνω ειδικοτήτων.

Ενότητες

  • Το σύγχρονο περιβάλλον του μάρκετινγκ : ψηφιακές τεχνολογίες, ο πολυ-καναλικός καταναλωτής, η εμπειρία πελάτη στο επίκεντρο της στρατηγικής.
  • Κατανοώντας τον πελάτη: μεθοδολογίες καταγραφής και ανάλυσης του αγοραστικού ταξιδιού (customer journey mapping)
  • Μέτρηση της εμπειρίας πελάτη και δημιουργία εμπιστοσύνης
  • Η διαχείριση πολλαπλών καναλιών επαφής με τον πελάτη για την απρόσκοπτη εμπειρία πελάτη
  • Πλατφόρμες και δεδομένα στην υπηρεσία του μάρκετινγκ
  • Βήματα υλοποίησης ενός σχεδίου πολυ-καναλικού μάρκετινγκ και βελτιστοποίησης της εμπειρίας πελάτη. 

Η «αξία» του προγράμματος

Το μέλλον του μάρκετινγκ λοιπόν βρίσκεται στη συντονισμένη διαχείριση όλων των καναλιών γι αυτό και είναι ιδιαίτερα επίκαιρο το πολυ-καναλικό μάρκετινγκ (omni-channel marketing).

Γιατί να το παρακολουθήσει κάποιος

  • Γνώση της επίδρασης των ψηφιακών τεχνολογιών στο πολυ-καναλικό μάρκετινγκ και την εμπειρία πελάτη
  • Γνώσεις για τη μέτρηση της εμπειρίας πελάτη
  • Κατανόηση της πελατοκεντρικής κουλτούρας
  • Κατανόηση της συνδυαστικής χρήσης πολλαπλών καναλιών
  • Ικανότητα καταγραφής και ανάλυσης του αγοραστικού ταξιδιού (customer journey mapping)
  • Ικανότητα αξιολόγησης και σχεδιασμού μίγματος καναλιών (channels-mix)

Διδάσκοντες

ΣΕΡΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ
Επιστημονικός υπεύθυνος προγράμματος
Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, ΟΠΑ
ΝΙΚΟΣ ΚΥΡΕΖΗΣ
Msc & PhD Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διεύθυνση Μάρκετινγκ Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος
 

Πιστοποιητικό Παρακολούθησης

Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, το οποίο συνοδεύεται από Συμπλήρωμα του Πιστοποιητικού, στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε.

Στοιχεία Επικοινωνίας

  • elearning.aueb.gr
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • 210 8203753 (12.00-15.00)
  • Κεφαλληνίας 46, Αθήνα 11251

Newsletter

  • Τα προγράμματά μας ανανεώνονται συνεχώς. Αφήστε μας το email σας να σας ενημερώνουμε.

Log in

create an account

fb iconLog in with Facebook